baner low

گواهینامه ایزو 10002

 ایزو 10002

گواهینامه ایزو 10002

گواهینامه ایزو 10002 دستورالعملهایی رابرای روند رسیدگی شکایات مربوطه محصولات و خدمات دریک سازمان ، ازجمله برنامه ریزی ، طراحی ، توسعه ، بهره برداری ، نگهداری و بهبود ارائه میدهد. روند رسیدگی شکایات شرح داده شده بجهت استفاده بعنوان یکی ازفرآیندهای یک سیستم مدیریت کیفیت کلی مناسب هست. توجه: درطول مستندات ایزو 10002 ، اصطلاحات محصول و خدمات به خروجیهای سازمانیکه بابت مشتری درنظر گرفته شده ویا مورد نیاز باشد ، اشاره دارد. ایزو 10002 راهنمایی درمورد روند رسیدگی شکایات مربوطه محصولات درون سازمان ، ازجمله برنامه ریزی ، طراحی ، بهره برداری ، تعمیر و نگهداری و بهبود راارائه میدهد. روند رسیدگی شکایات شرح داده شده جهت استفاده بعنوان یکی ازفرآیندهای یک سیستم مدیریت کیفیت کلی مناسب هست.

گواهی ایزو 10002 صرف نظر ازنوع یااندازش ویا محصولات و خدمات ارائه شده بجهت استفاده توسط هرشرکت و نهاد و سازمان درنظر گرفته شده است. همچنین بابت استفاده توسط سازمانها درهمه بخشها درنظر گرفته شده.

ایزو 10002 جنبه های زیردر رسیدگی به شکایات رادر نظر میگیرد و بررسی میکند: الف) افزایش رضایت مشتری ازطریق ایجاد یک محیط متمرکز برروی مشتری بجهت بازخورد (ازجمله شکایات) ، رفع هرگونه شکایت دریافت شده ، و ارتقاء توانایی سازمان درحوزه بهبود محصولات و خدمات خود ، ازجمله خدمات مشتری ، افزایش یابد. دخالت و تعهد مدیریت برتر ازطریق کسب وبه کارگیری منابع ، ازجمله آموزش پرسنل. دخالت و تعهد مدیریت برتر ازطریق کسب و بکارگیری منابع ، همچون آموزش پرسنل. دخالت و تعهد مدیریت برتر همانند کسب و بکارگیری منابع ، مانند آموزش پرسنل. تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات بمنظور ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات ، همانند خدمات مشتریان. حسابرسی روند رسیدگی شکایات. بررسی اثربخشی و کارایی روند رسیدگی به شکایات. استاندارد ایزو 10002 درمورد اختلافات ارجاع شده برای حل و فصل درخارج ازنهاد و شرکت و سازمان ویا اختلافات مربوطه اشتغال صدق نمیکند.

استاندارد ایزو 10002 باعنوان سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان الزامات مشترک بسیاری داردبا ایزو 10004 سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان ، ایزو 10001 سیستم مدیریت رضایت مشتریان – کدهای منشور رفتاری و همچنین ایزو 9001 سیستم مدیریت کیفیت بهمین دلیل توصیه میشود سازمان چهار سیستم مدیریتی رابا هم طراحی . پیاده سازی کند ویا قبل طراحی و پیاده سازی استاندارد ایزو 10002 درابتدا سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 را طراحی و پیاده سازی کند و سپس سه سیستم مدیریتی ایزو 10004 سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان ، ایزو 10001 سیستم مدیریت رضایت مشتریان – کدهای منشور رفتاری و ایزو 10002 سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان را طراحی و پیاده سازی و اخذ نماید.
گواهی نامه ایزو 10002 رااز طریق مراجع ثبت و صدور گواهینامه ایزو درخواست کنید. ایزو 10002 مورد استفاده اغلب شرکتها فارغ ازنوع و اندازه و فرآیند شرکت هست و سازمانها جهت جذب مشتری و جلب نظر مشتری نیازمند طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریتی رسیدگی شکایات مشتریان هستند. اغلب سازمانها بدلیل اینکه نمیدانند فرآیندشان مورد رضایت هست ویانه و متاسفانه سکوت و عدم شکایت رانشانه رضایت میدانند متوجه شکایت مشتریان نمیشوند و با طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان ازاین عدم رضایت آگاه شده و قبل ازاینکه شکایتی اتفاق بیوفتد و اعتبار شرکت زیرسوال برود شرکتها و سازمانها ازاین شکایات و عدم رضایت آگاه شده و قبل ازاینکه دیر شودبه فکر رفع نقایص و جلب نظر مشتری بیوفتد.

گروه بین المللی ثبت و ارتقاء برند سامان کاران ، باسابقه درخشان و باوجود مشاورین باتجربه آماده هرگونه مشاوره و اطلاع رسانی بمتقاضیان محترم میباشد. خدمات مشاوره مرکز کاملا رایگان بوده و شما متقاضی عزیز تنها بایک تماس میتوانید اطلاعات لازم رادر حوزه انواع گواهینامه ایزو, HSE , IMS , CE , گرید و رتبه پیمانکاری , گرید و رتبه انفورماتیک و گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران و انواع گواهینامه ملی و بین المللی کسب نمایید.

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید
  • تهران - جنت آباد - بلوار مجاهد کبیر - کوچه بنفشه 11 - پلاک 108 - طبقه سوم - واحد 8
  • 44810270- 021
  • 9691207- 0921
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال پیغام

  ایمیل ارسال نشد !   Your email has been sent.
بالا