baner low

مدارک تمدید گواهینامه ایزو

 مدارک تمدید گواهینامه ایزو

مدارک تمدید گواهینامه ایزو

مدارک گواهینامه ایزو چرا باید تمدید شوند؟

مراجعی تمدید گواهینامه ایزو انجام کدامند؟

سوالات بسیار مشتریان نمیدونم کجا مراجعه کرده پاسخ سوالات خود دریافت کنند. بجهت پاسخ سوالات همه مشتریان  مطالب گردآوری شده مفید میباشد. مراجع صادرکننده تمدید گواهینامه ایزو بسیار زیاد هستند. این مراجع ارزانترین قیمت الی بالاترین قیمت مدرک تمدید گواهینامه ایزو نرخ گذاری کرده اند. مراجع ارزان قیمت تحت اعتبار بین الملل نیستند بصورت کاملا مجزا ازمرجع بین المللی اتحادیه اروپا تمدید گواهینامه ISO باپایین ترین قیمت انجام میدهند. اما مراجع تحت اعتبار بین المللی هزینه بالا داشته بدلیل معتبر بودن همچنین اصل بودن مدرک گواهینامه ISO قیمتهای بالاتری دارند. روش کار مراجع بین الملل بامراجع بدون اعتبار بین المللی کاملا متفاوت بوده تفاوت این مراجع باهم زمان تمدید مدرک ISO میباشد. درمراجع تحت اعتبار بین المللی  زمان دوماه جهت تمدید مدرک ISO نیاز میباشد، اما مراجع خصوصی مستقل زمان یک روزه جهت تمدید مدرک ایزو نیاز دارند. تفاوت دیگر این مراجع باهم هزینه پرداختی میباشد مراجع خصوصی هزینه بصورت چک دریافت میکنند اما مراجع تحت اعتبار بین المللی بصورت نقدی دریافت میشود بدلیل اینکه این مراجع نرخ ارز کشور صادرکننده باید تحویل بگیرند. صفر تاصد کار تمدید مدرک ISO برعهده مرجع بوده مشتری فقط اعلام تمدید همچنین هزینه پرداختی انجام میدهد. تمدید مدرک، ارسال رجیستری جهت دیدن گواهینامه، همچنین نام شرکت برای مشاهده مشتری  اعزام مشاور جهت توضیحات مستندات تمدید مدرک ISO برعهده مرجع بوده. البته اعزام مشتری جهت توضیحات تمدید مدرک ایزو اجباری نبوده درصورت تمایل نداشتن مشتری مشاور برای آنها اعزام نمیگردد. اگر مشتری تقاضای اعزام یک مشاور داشته باشد یک یادو روز کاری این مشاور بشرکت متقاضی رفته توضیحات تکمیلی وسوالات مشتری پاسخگو خواهد بود.

تمدید مدرک ایزو جهت مشاغل تولیدی اثرگذار بوده حتما تولیدی ها تمدید مدرک ایزو باید انجام دهند. همچنین مشاغل نفت وگاز، پتروشیمی تمدید مدرک ISO نیاز دارند. مستندات تحویلی برای شرکت متقاضی ۴هزار صفحه بوده هر بخش جداگانه باتوضیحات دریک پکیج سی دی چاپ شده تحویل  داده خواهد شد. چنانچه مشتری تمدید مدرک ISO این مستندات نداشته باشد باید مرجع صادر کننده مستندات مجدد برایشان ارسال کند. اصل کار صدور همچنین تمدید مدرک ایزو مستندات ارسالی میباشد.

مدرک تمدید ISO مدیریت کیفیت میباشد. بهمراه مدرک ISO9001 میتوان ISO14001 ، ISO45001 ، OHSAS18001 تمدید میگردد. معمولا مشتریان اول سیستم مدیریت کیفیت دریافت میکنند.کارکنان سازمان تمامی سطوح بایستی آموزش ببیند تعهد سازمان درعرضه محصولات کیفیت لازم دریک بازار بسرعت درحال تغییر بوده خواستها، انتظارات مشتریان دائما افزایش میابد.
استاندارد ایزو راهنمایی جهت یاری رساندن سازمان، کارکنان جهت پرداختن مسایل آموزشی ارایه میدهد. اهداف سازمان زمینه بهبود مداوم باعملکرد کارکنان تحت تاثیر عوامل متعدد داخلی، خارجی ازقبیل تغییرات بازار فناوری، نوآوری خواسته ها یاالزامات مشتریان سایر ذینفعان قرار گیرد. اینگونه تغییرات سازمان راملزم میسازد تانیازهای مرتبط شایستگی سازمان خود مورد تحلیل قرار دهد. راهنمایی های مندرج این استاندارد ایجاد شده، اجرا، نگهداری، بهبود راهبردها، سیستمهای آموزشی برکیفیت محصولات عرضه شده توسط سازمان تاثیر میگذارد شامل میشود. این استاندارد ISO برای همه سازمان هرنوعی باشد کاربرد دارد.

مسئولیت تصمیم گیری مورد لزوم خرید تدارک محصولات خدمات موردنیاز درون، بیرون سازمانی، مراحل چهارگانه، فرآیند آموزش نظارت برآنها اینکه چه هنگام بایستی کار انجام گیرد عهده مدیریت میباشد. مشارکت مناسب کارکنان شایسته بعنوان فرآیند آموزش منجربه احساس مالکیت بیشتری نسبت فرآیند آموزش شده نتیجه تامین موفقیت آن مسئولیت پذیری بیشتری ایجاد میکند.لزامات مربوط شایستگی بایستی مستند سازی گردد. این مستندات میتواند بصورت ادواری برحسب ضرورت تعیین وظایف کاری یاعملکرد کاری بازنگری گردد. تعیین نیازهای آتی سازمان متناسب بامقاصد راهبردی اهداف کیفیت جمله شایستگی مورد انتظار کارکنان میتواند منابع متعدد درونی، بیرونی موارد زیر برگرفته شود.

تغییرات سازمانی یافناوری برفرآیندهای کاری یابرماهیت محصولات عرضه شده توسط سازمان تاثیر میگذارد.

سوابق حاصل فرآیندهای آموزشی قبلی یاجاری.  

ارزیابی سازمان جهت شایستگی کارکنان برای انجام امور خاص گردش شغلی، تغییرات فصلی مورد کارکنان موقتی.

صدور گواهینامه های دورن یابرون سازمانی مورد نیازجهت انجام امور خاص.

درخواستهای دریافتی کارکنان فرصتهای پیشرفت شخص جهت دستیابی اهداف سازمان سهم دارد مشخص میکند.

نتایج بازنگری های فرآیند اقدامات اصلاحی ناشی شکایات مشتریان یاگزارشهای مربوط عدم انطباقها.

قوانین، مقررات استانداردها، دستورالعمل هایی برسازمان فعالیتها منابع تاثیر میگذارد.

تحقق بازار جهت تعیین پیش بینی خواسته های جدید مشتری مدارک جهت شایستگی مورد انتظار هرفرآیند همچنین فهرست شایستگی کارکنان بایستی بطور منظم مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
  • تهران - جنت آباد - بلوار مجاهد کبیر - کوچه بنفشه 11 - پلاک 108 - طبقه سوم - واحد 8
  • 44810270- 021
  • 9691207- 0921
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال پیغام

  ایمیل ارسال نشد !   Your email has been sent.
بالا