baner low

مراحل اخذ ایزو ارزان

مراحل اخذ ایزو ارزان

 اخذ ایزو ارزان درخواست بیشترین شرکتها، سازمانها جهت سیستم مدیریت کیفیت میباشد. مراحل اخذ ایزو ارزان بسیار آسان بوده بدون نیاز داشتن وقت طولانی همچنین هزینه گزاف میتوان اخذ ایزو ارزان دریافت کرد. اخذ ایزو ارزان توسط مراجع خصوصی بدون تاییدیه سازمان بین المللی صادر میشود این مراجع جهت آسان تر شدن کار متقاضیان سیستم مدیریت کیفیت اقدام جهت صادرکردن اخذ ایزو ارزان میکنند. اخذ ایزو ارزان توسط مراجع خصوصی پایین ترین قیمت همچنین یکروزه صادر خواهد شد. بدلیل قیمت پایین، یکروز صادر شدن اخذ ایزو ارزان متقاضیان زیادی جهت دریافتش اقدام میکنند. اخذ ایزو ارزان میتواندجهت تمام مشاغل کاری کاربرد داشته باشد. کاربرد اخذ ایزو ارزان جهت سیستم مدیریت کیفیت سازمانها، شرکتها، کارگاهها، محصولات تولیدی اثرگذار خواهد بود. اخذ ایزو ارزان نیاز جهت پیاده کردن سیستم مدیریت کیفیت نداشته براحتی میتوان اخذ ایزو دریافت کرد.

 

 

مراحل اخذ ایزو ارزان

مراحل اخذ ایزو ارزان و فوری معتبر

 

 

مراجع صادرکننده جهت اخذ ایزو ارزان مشاوره رایگان تلفنی بمشتری خواهند داد مشتری تصمیم میگیرد اخذ ایزو ارزان دریافت کند، مراجع صادرکننده فایلی حاوی مشخصات شرکت درخواست کننده اخذ ایزو ارزان  جهت درج مشخصات ارسال میگردد، مشخصات شامل نام شرکت، نام نماینده، نام مدیرعامل، آدرس، ایمیل وتمام مشخصات محیط کاری متقاضی میباشد، سپس مهر، امضا شده تحویل مشتری داده خواهد شد. البته دونسخهئ مشخصات چاپ خواهد شد یک نسخه خدمت متقاضی، یک نسخه هم مراجع صادرکننده اخذ ایزو ارزان تحویل میگیرند‌. این مشخصات بعنوان بایگانی مشتریان حفظ خواهد شد. مرحله بعد صدور اخذ ایزو ارزان خواهد بود. اخذ ایزو بهمراه پکیج مستندات جهت مطالعه برای مشتری ارسال خواهد شد. این پکیج مستندات حاوی چهار هزار صفحه بوده مطالب مستندات ایزو تمرکز برمشتری، رهبری، بافت سازمان، دامنه کاربرد، نقش ها، مسئولیتها، اختیارات سازمانی، اهداف کیفیت، طرح ریزی جهت دستیابی آنها، طرح ریزی تغییرات، درک نیازها، انتظارات طرفهای ذینفع، سیستم مدیریت کیفیت فرآیندهای آن تبادل اطلاعات، ایجاد بروز رسانی، الزامات محصولات خدمات، تبادل اطلاعات بامشتری، تغییرات الزامات محصولات خدمات، پکیج مستندات نیازمند سازمان جهت کنترل کیفیت اجرا شده میباشد. چنانچه سازمان بخواهد کنترل کیفیت اجرا کند نیازدارد پکیج مستندات دریافت کند.  پکیج مستندات بسیار جهت سازمانها جهت کنترل کیفیت تاثیر گذار میباشد. اخذ ایزو ارزان بدلیل یکروز صادر شدن میتواند جهت اجرای مناقصه کاربرد داشته باشد. معمولا متقاضیان جهت شرکت کردن مناقصه نیازاین اخذ ایزو ارزان دارند. مراجع جهت اخذ ایزو تحت اعتبار سازمان بین المللی بدلیل اینکه یک ماه جهت صادر شدن زمانبر خواهد بود، نتیجه میگیرند جهت صادر شدن سریع اخذ ایزو ارزان اقدام کنند. سیستم مدیریت کیفیت جهت سازمانها اثرگذار خواهد بود، چنانچه سازمان جهت کنترل کیفیت خود دچار مشکل شود همگام اخذ ایزو ارزان باید یک نیروی کنترل کیفیت داشته باشد بتواند هنگام اجرای مستندات توسط این نیروی کنترل کیفیت اجرایی نماید.

اخذ ایزو ارزان چندسال یکبار ویرایش شده مطالب آنهم تغییر میکند. مطالب تغییر کرده مانند محصولات بنام محصولات خدمات تغییر کرده، استسنا مورد استفاده قرار نگرفته جهت شفاف شدن کاربرد، نماینده مدیریت مسئولیتها، اختیارات مشابهی اختصاص داده شده اماالزامی جهت داشتن یک نماینده مدیریت وجود ندارد، محیط کار اجرای فرآیندها، تجهیزات پایش اندازه گیری جای خودبه منابع پایش اندازه گیری ارتقا پیدا کرده، تامین کننده برون سازمانی شده.

 

 

 اخذ ایزو ارزان

مراحل و شرایط و مدارک اخذ ایزو ارزان جهت شرکت در مناقصات

 
 
بهبود میتواند شامل اصلاح، اقدام اصلاحی، بهبود مداوم، تغییر اساسی سازماندهی مجدد باشد.
هنگام بروز یک عدم انطباق جمله هرگونه موارد ناشی شکایت سازمان باید:
نسبت عدم انطباق واکنش نشان دهد. بنحوی کاربرد داشته باشد.
پیائمدها رسیدگی  نماید.
منظور اینکه عدم انطباق تکرار نشود جای دیگری رخ ندهد. نیاز انجام اقدام جهت حذف علل عدم انطباق ارزیابی موارد زیر نماید.
بازنگری تحلیل عدم انطباق.
تعیین علل عدم انطباق.
تعیین اینکه عدم انطباق های مشابه وجود دارد یابطور بالقوه اتفاق بیفتند.
پیاده سازی هراقدامی جهت نیاز سازمان.
بروز رسانی ریسکها، فرصتهای تعیین شده حین طرح ریزی درصورت لزوم.
اعمال تغییر سیستم مدیریت کیفیت مواقع ضروری.
اقدام اصلاحی باید متناسب اثرات عدم انطباق های پیش آمده باشد.
سازمان باید بعنوان شواهدی جهت موارد زیر اطلاعات مستند حفظ کند.
ماهیت عدم انطباقها هرگونه اقدامات بعدی انجام شده.
نتایج اقدام اصلاحی.
سازمان باید مناسب بودن کفایت اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت بطور مداوم بهبود بخشد. بمنظور اینکه آیا نیازها، فرصتهایی وجود دارند باید بعنوان بخشی جهت بهبود مداوم آنها پرداخت شود. سازمان باید نتایج تحلیل ارزیابی خروجی های بازنگری مدیریت مدنظر داشته باشند.
پایش برداشت مشتری میتواند شامل نظرسنجی مشتری بازخورد مشتری جهت محصولات خدمات تحویل داده شده، ملاقات یامشتریان، تحلیل سهم بازار، تعریف تمجیدها، مطالبات گارانتی گزارشهای فروشنده باشد.
سازمان باید تغییرات تولید همچنین ارایه خدمات بمیزانی جهت تضمین تداوم باانطباق الزامات مشخص شده مورد نیاز میباشد جهت بازنگری کنترل نماید.  
سازمان باید اطلاعات مستندی تشریح کنند، نتایج بازنگری تغییرات افراد صادرکننده مجوز تغییرات هرگونه اقدام لازم برآمده تغییرات حفظ نماید.
سازمان باید ترتیبات طرح ریزی شده مراحل مناسب پیاده سازی نماید. تصدیق الزمات محصول خدمت برآورده شده اند.
هنگامیکه ترتیبات طرح ریزی شده بطور رضایت بخشی کامل نشده اند. ترخیص محصولات خدمات بمشتری نباید صورت پذیرد. مگر اینکه توسط فرد مجاز درصورت کاربرد مشتری تایید شده باشند.
سازمان باید اطلاعات مستند ترخصی محصولات خدمات حفظ نماید این اطلاعات مستند باید شامل موارد زیر باشد:
شواهد انطباق معیارهای پذیرش.
قابلیت ردیابی فرد صادر کننده ی مجوز ترخیص.
سازمان باید اطمینان حاصل نماید خروجی هایی باالزامات خود انطباق ندارند، شناسایی، کنترل میشوند استفاده همچنین تحویل ناخواسته آنها پیشگیری شود.

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
  • تهران - جنت آباد - بلوار مجاهد کبیر - کوچه بنفشه 11 - پلاک 108 - طبقه سوم - واحد 8
  • 44810270- 021
  • 9691207- 0921
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

ارسال پیغام

  ایمیل ارسال نشد !   Your email has been sent.
بالا